Despre mine

Atentiune, atentiune! Această pagină nu a mai fost schimbată de 1 an. Urmează…

În curând blogul acesta face un an și eu încă nu am o pagină de genul acesta. Așadar, pe scurt: Vreau sa vă spun că e a doua zi de Crăciun și eu m-am gândit că e momentul să va scriu despre mine câte ceva, dar desigur că acest lucru nu este tocmai ușor.

Numele meu este Teodora Neagu și m-am născut în Sibiu, dar am hotârât să emigrez mai la nord, în Cluj, la Facultatea de Jurnalism.

Momentan am 20, 21 de ani.

  • Sunt sociabilă, prietenoasă și uneori prea calmă, dar oamenii, profesorii și sistemul mă fac uneori să îmi ies din starea asta.
  • Am deschis acest blog din dorința de a posta undeva ceea ce fac: interviuri, cronici la evenimente, sugestii, reportaje, editoriale, fotografii și opinii, deși nu scriu chiar în fiecare zi.
  • Îmi place muzica- cânt la chitară și vocal, așa că dacă ai o formație și vrei pe cineva la o cântare și la o bere, contează pe mine😉

  • Fotografia este unul dintre hobby-urile mele, așa că atunci când dai de fotografii pe blog, nu ezita să îmi transmiți părerea ta, de bine de rău. Sau fotografii realizate de mine mai poți găsi aici .
  • Mă consider o persoană ambițioasă, care lucrează pentru a reuși ceea ce și-a propus.
  • Am fost la practică la Ziua de Cluj, la ziarul Tribuna din Sibiu, Foaia Transilvană din Cluj, acum la bilunarul  Student Times și vor mai urma.
  • Până acum am fost blogger oficial la Artmania în Sibiu, la  Peninsula, la Cluj Arena (când a cântat Scorpions, Smokie).
  • Sunt membru al echipei Flip Flop, care este un site de evenimente, cronici și interviuri.

Aș mai scrie, dar probabil că o să mai updatez pagina asta din când în când.

Pentru întrebări, ieșiri, chestii serioase scrieți-mi aici sau pe mail teo_neagu2005@yahoo.com.

Ma mai puteti urmari pe pagina de Facebook  si pe Twitter .

One thought on “Despre mine

Leave a Reply

